Merhaba arkadaşlar bugün sizlerle Instagramda satış yaptığımız ürünlerde etiket kullanımının önemini anlatmaya çalışacağım.
Sosyal paylaşım sitesi olarak kullanıma sunulan Instagram kısa bir süre içerisinde milyonlarca kişi tarafından sevilerek kullanılmaya başlanmıştır. Fotoğraf paylaşımı adı altında çokça fotoğraf paylaşılan Instagram farklı hesapları bünyesinde barındırmaktadır.
Bu hesaplardan bazıları kişisel yani kendimizin fotoğraflarını takipçilerimiz ile paylaştığımız hesaplardır.
Bazıları ise satış amaclı açılan hesaplar yani herhangi bir ürünün satışını yapan hesaplardır.
Bu tür hesaplar ister kişisel ister satış amaclı sayfaların kullanımı her geçen gün artış göstererek büyük popülerlik kazanmışlardır.
Şuanda Instagramda 500 milyonu aşan üye bulunmaktadır.
Satış hesaplarıda büyük ilgi görmektedir.
Bu ilgi sonucu satış hesapları sahipleri tarafından nasıl daha etkili olabilirim arayışlarına girmektedir.
Bu sorunun en belirgin cevabı ise etiket kullanımında bulunmaktır. Bir diğer adı hashtag.
Hashtag kullanımı son yıllarda çokça artış göstermektedir.
Hashtag kullanımı sadece satış hesapları değil aynı zamanda kişisel hesaplarında gözdesi haline gelmektedir.
Peki hashtag kullanımı satış hesapları için ne gibi önem arz etmektedir.
Hashtag kullanımı sayesinde ürünlerinizi sizi takip etmeyen kişiler tarafındanda görmenizi sağlamaktadır. Bu sayede sizin takipçi sayınızı yükselterek daha çok satış yapmanıza olanak sağlamaktadır.
Fakat hashtag kullanımını yaparken aşırı kullanmaktan kaçınmak gerekmektedir.
Aşırı hashtag kullanımını göze hoş görünmemektedir. Paylaşacağınız ürün resminin altına ürün ile ilgili 4 en fazla 5 hashtag kullanmak en ideal olandır.
Kısacası hashtag kullanımı sizi çok iyi yerlere getirmeye yardımcı olacaktır.
Evet arkadaşlar bugün sizlerle Instagram satış hesaplarında hashtag kullanımının önemini anlatmaya çalıştım.
Umarım sizlere yardımcı olabilmişimdir.
Bir sonraki makalemde görüşmek dileğiyle.
Hoşçakalın, takipte kalın
Yorum tapmayı unutmayın :)
Yorumlar
Yorum Gönder